خدمات مشاوره

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل(Poosam Consultants Group)

مشاوره سرمایه گذاری صنعتی

 حجم سرمایه گذاری های مورد نیاز در صنعت بسیار زیاد است. برای ادامه مسیر و پیشرفت باید استراتژی بسیار قوی داشت. با توجه به میزان حجم سرمایه گذاری و مخاطرات پیش رو در این سرمایه گذاری ها

چرا مشاوره سرمایه گذاری و صنعتی مورد نیاز است؟

 

 چرا باید قبل از سرمایه گذاری با مشاور صحبت کنیم؟

از کجا باید مشاور صنعتی امین و خبره بیابیم؟

 

 

هیچ‌انسانی نمیتواند به طور قطع و یقین خود را کامل بداند، هریک از ما در بخشی از وجود و زندگی خود دارای کاستی هایی هستیم ، چه این کاستی ها از نظر مادی باشد چه از نظر معنوی، در هر دو صورت کاستی های ما به عنوان نقاط ضعف خودنمایی خواهند کرد و درست زمانی که انتظارش را نداریم، مارا به زانو درخواهند آورد.

زندگی انسان از دو بخش استراحت و فعالیت تشکیل شده است

فعالیت اصلی ترین بخش زندگی هر انسانی میباشد،

فعالیت های انسان نیز خود به چندین دسته مجزا تقسیم میشود اما در این گفتار بخش اعظم آن یعنی فعالیت های درآمد زا مد نظر ما است.

انجام دادن کار و در نتیجه آن حصول درآمد مادی همواره از پیدایش انسان به طرق مختلف با ما همراه بوده و اصلی ترین هدف ما برای پیش برد و نیل رسیدن به اهداف بوده است .

ما برای کسب درآمدی ثابت با سود سرشار هر روزه در حال فکر کردن و در رویای رسیدن به  بالاترین جایگاهها در زندگی و کار هستیم .

سرمایه گذاری همواره یکی از اهداف ما برای پیشرفت بوده است ، اما چه بسا در هر سرمایه گذاری ای موفق نمیشویم و بارها بار از راه های مختلف انواع سرمایه گذاری را امتحان میکنیم تا بالاخره راه سعادت را بیابیم .

این آزمون ها و خطا ها در دوران سرمایه گذاری باعث اتلاف سرمایه ، هدر رفتن عمر ، بی میلی و کسب تجربیات تلخ میگردند،

همواره کسانی موفق میشوند که پس از گذر از این ۴ مرحله مجددا اقدام به سرمایه گذاری میکنند و با استفاده از این تجربیات تلخ اما گرانبها میتوانند کسب و‌کار جدیدی را راه اندازی کنند .

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری از دو کفه ترازو  تشکیل شده است  راه اندازی یک کسب و کار در یک طرف ترازو ، کسب سود سرشار و دوام کسب و‌کار در طرف دیگر ترازوی سرمایه گذاری قراردارند .

شما برای اینکه در طی مراحل سرمایه گذاری دچار حوادث تلخ اشاره شده در بالا نشوید باید ضریب خطاها را به حداقل برسانید و برای این کار باید با کسانی وارد مذاکره و صحبت شوید که دارای تجربه بالایی باشند و بتوانند شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری دهند .

 

انواع سرمایه گذاری

 سرمایه گذاری عموما بر دونوع انجام میشود ، کوتاه مدت و بلند مدت .

سرمایه گذاریهای کوتاه مدت در مدت زمان کم سود قابل توجهی را به سرما گذاران باز میگرداند ، در عوض سرمای گذاری بلند مدت در زمان کوتاه سود ناچیزی را خواهد داشت و در دراز مدت به مراتب سودهای کلان تری را عاید سرمایه گذاران خواهد کرد.

پس میتوان به این نتیجه رسید که نوع سرمایه گذاری تعیین کننده پیشرفت شما خواهد بود . حال باید برای تعیین نوع سرمایه گذاری  کمی بیشتر بدانید.

 

برای مثال شما نمیتوانید سرمایه گذاری تولیدی داشته باشید و برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید اما از نوع آوری و خلاقیت در تولید و پایین آوردن قیمت تمام شده کالا در دراز مدت  برای مصرف کننده استفاده نکنید و یا  اینکه شما نمیتوانید در صنعت ساختمان یا بورس سرمایه گذاری کنید و انتظار این را داشته باشید که در مدت زمان غیر از هدف به سودهای کلان دسترسی داشته باشید ، حتی امکان خواهد داشت سرمایه گذای ساختمان و یا بورس دچار رکود شده و ضررهای کوتاه مدتی به شما وارد شود.

کسب و کارهایی هستند که علاوه بر سود بلندمدت در سودهای کوتاه مدت هم آمار خوبی از خود برجای گذاشته اند و تمام سرمایه گذاران از این کسب و کاها اطلاعات خاصی ندارند. و در اینجا خلاء دانش سرمایه گذاری احساس میشود و سرمایه گذاران را چنان کلافه و سردرگم خواهد کرد که شاید به اشتباه باعث انجام کارهایی شوند که کل سرمایه آنها را به خطر بیاندازد .

 

شرکت پویا صنعت مبدل همواره برای اعتلای ایران و ایرانی در این دو دهه فعالیت خود تلاش نموده و این از رزومه ی کاری ما نمایان می باشد .

ما در این شرکت از تجربیات تلخ و موفق سرمایه گذاران در رسته های صنایع غذایی ، دارویی، شیمیایی و ... استفاده کرده و بهترین راه را به شما دوستان نشان میدهیم.

 در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشید و با حذف ریسک های سرایه گذاری، مطمئن تر قدم بردارید .

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با : 

 

- بازاریابی

- بررسی سود آوری بودن طرح کسب و کار  

- ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار 

- خرید ماشین آلات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار 

- بهره وری در تولید و عرضه خدمات 

- راهکارهای فروش و پخش 

- برند سازی حرفه ای

- قیمت گذاری ماشین آلات صنعتی 

- کارشناسی ماشین آلات صنعتی 

- خدمات تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی 

                                                                                                                با ما همراه باشید

 

 

 

 

  گروه مشاوران پوصام (Poosam Consultants Group)

 

چگونه کسب و کاری سودآور انتخاب کنیم ؟

 

تمام کسب و کارها باید دارای سودهای معقول بر اساس سرمایه گذاری باشند. در کشور ما حداقل سود متناسب برای سرمایه گذاری 30  الی 40 درصد می باشد . اگر کسب و کاری سودآوری کمتری از اعداد فوق را داشته باشد در دراز مدت محکوم به شکست خواهد بود . انتخاب کسب و کاری سودآور همیشه برای سرمایه گذاران مهم بوده است . تمام سرمایه گذاران علاقه دارند در کسب و کار خود بیشترین سود را جذب نمایند . اما این امر همیشه میسر نمیشود.

بهترین راهکار برای سود در کسب و کار

 

بهترین راهکار برای داشتن کسب و کار سودآور، ارزیابی سودآور بودن کسب و کار است. باید کسب و کاری را انتخاب کنید که از نظر عرضه در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد. در کشور ما به علت اقتصاد بسته داخلی تولید کالاهای مصرفی در رتبه اول قرار دارند. در رسته تولید کالاهای مصرفی؛ صنایع غذایی و دارویی از بهترین های تولید کالا میباشند که حداقل از اقبال 50 تا60 % بهره میبرند.

 

صنایع غذایی به علت بازار مصرفی گسترده و هزینه راه اندازی کمتر نسبت به صنایع دارویی و دیگر صنایع همواره  مورد توجه سرمایه گذاران میباشد اما صنایع غذایی نیز به علت گستردگی محصولات تولیدی در اغلب اوقات برای  سرمایه گذاران مشکل ایجاد می نماید.

سرمایه گذاران سردرگم در انتخاب کسب و کاری که از سودآوری بیشتر،اقبال و تداوم نسبت به دیگر گروه های تولیدی برخوردار باشد، دچار شک و تردید میگردند و این شک و تزلزل در انتخاب راه درست باعث به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیری به آنها در آینده میگردد.

برای برآورد این که آیا کسب و کاری که در ذهن خود دارید در آینده سودآور خواهد بود و آیا تداوم در کسب و کار شما به وجود خواهد آمد باید نگاهی ریزبینانه تر به موضوع سرمایه گذاری داشت . برای مثال اگر برای تولید محصول نمک تصفیه در کشور میخواهید اقدام کنید باید مواردی از قبیل خرید مواد خام ، چگونگی تولید ، قیمت فروش کالا ، هزینه های پخش  و فروش و ایده های نوین جهت قرار گرفتن در کنار رقبایی که سهم به سزایی در بازار تولید و فروش نمک تصفیه دارند را قبل از اجرای طرح به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.  در هرکدام از مراحل بالا باید تمام گلوگاه ها را مورد ارزیابی قرار داد و بدون داشتن کالا اقدام به بازاریابی نمود. وقتی در رابطه با فروش وبازاریابی به صورت دقیق وارد تحقیقات گسترده شوید متوجه خواهید شد بازار نمک تصفیه  داخل کشور  در اختیار 7 الی 10 کارخانه اصلی نمک تصفیه میباشد که هریک در قسمتی از کشور در حال فعالیت میباشند و اگر قرار باشد در کنار این کارخانه های اصلی اقدام به تولید و فروش نمک تصفیه کنید باید طرح های جدید و هزینه  های گزافی را انجام دهید .

یا به طور مثال اگر قرار است در واحد تولید لبنیات در کشور فعالیت کنید باید راهکار های تولید محصول با کیفیت در کنار بازار تقاضایی که قابلیت و کشش عرضه کالای شما را داشته باشند اقدام به تولید و فروش کنید.

اگر سرمایه گذاران محترم قبل از انجام هرکاری نسبت به بازاریابی بدون کالا و ارزیابی سودآور بودن طرح کسب کار خود از تولید تا قیمت نهایی شده کالا ، نوع فروش و بازاریابی را مورد بررسی قرار دهند بدون شک در کسب و کار های خود موفق خواهند شد . لازمه ی هرکسب و کاری ایجاد بازار عرضه و تقاضا میباشد و اگر محور عرضه و تقاضا دست خوش تحولاتی از نظیر افزایش تولید و قیمت یا کاهش عرضه شوند تمام محاسبات شرکت های تولیدی در تولید و فروش کالا های خود مختل خواهد شد

ما در شرکت پویا صنعت مبدل به پاس تجربیات فراوان از راه اندازی خطوط تولید مواد غذایی ، خطوط تولید مواد دارویی ، خطوط تولید مواد شیمیایی و واحدهای دامداری و دامپروری میتوانیم بهترین راهکارهای سودآور بودن طرح شما را ارزیابی کنیم و در مدت زمان کوتاه شما را از موفقیت کسب و کار و موفقیت سرمایه گذاری که قصد آن را دارید آگاه سازیم .

 

 

 

 

 

                                                                       با ما همراه باشید

  گروه مشاوران پوصام (Poosam Consultants Group)

 

ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار

 

برای رسیدن به موفقیت راه های زیادی وجود دارد . ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که میتوانید سریع پله ها ترقی را طی کنید. برای رسیدن به بالاترین درجات سرمایه گذاری میبایست از سخت ترین و پرپیچ و خم ترین راه ها عبور کنید و اگر تجربه کافی نداشته باشید چه بسا در راه رسیدن به اهداف خود دچار شکست و از هم گسستگی شوید . برای جلوگیری از بروز خطاهای جبران ناپذیر میبایست راهکارهایی را به کار برد. شما برای رسیدن به آرمان هایتان میتوانید با افراد کاردان و خبره مشاوره کنید و آنها در راه رسیدن به این اهداف شما را یاری میرسانند. در اقتصاد پیچیده قرن بیست و یکم کسانی میتوانند موفق باشند که قبل از اجرای هرگونه سرمایه گذاری و وارد شدن به کارهای سخت افزاری به ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار و سرمایه گذاری خود بپردازند.

امکان سنجی با زبان ساده

 

به زبان ساده ارزیابی و امکان سنجی یعنی؛ برآورد کردن هزینه های راه اندازی یک کسب و کار از لحاظ سخت افزاری  ( زمین- ساختمان- ماشین آلات و ..) قبل از هرگونه اقدام مالی ، برای مثال شما قصد راه اندازی یک کارخانه بسته بندی محصولات غذایی را دارید ،اگر خودِ شما دارای اطلاعات کافی از لحاظ سرمایه گذاری و قوانین آن هستید میتوانید قبل از هرگونه عملیات مالی نسبت به ارزیابی اقدام کنید  اما اگر شما علم و قوانین تجارت را به خوبی نمیدانید با کمک گرفتن از مشاوران خبره و کارآمد در سرمایه گذاری میتوانید به ارزیابی احداث یک واحد تجاری و صنعتی کسب و کار بپردازید . مواردی که باید مورد ارزیابی و امکان سنجی پس از مراحل بازاریابی بدون کالا به انجام برسانید برآورد هزینه های احداث یک واحد صنعتی می باشد که این هزینه ها میتواند ؛ خرید زمین –ساخت و ساز - دریافت مجوز ها - خرید ماشین آلات - تولید ، فروش و پخش و ... باشند .

 

3 سوال مهم پس از امکان سنجی

پس از ارزیابی تمام موارد فوق میتوانید به این نتیجه برسیدکه ؛

1- آیا کسب و کاری که مد نظر شما  قرار دارد  قابلیت راه اندازی دارد ؟  

2-در صورت راه اندازی چه مراحلی را باید طی کنید ؟  

3-پروسه به اجرا درآمدن طرح سرمایه گذاری شما به چقدر زمان نیاز خواهد داشت ؟

 

ارزیابی و امکان سنجی برای سرمایه گذاری یکی دیگر از راهکارهایی است که میتوانید قبل از هرگونه عملیات مالی به آن بپردازید و سرمایه های خود را از خطرات احتمالی دور نگه دارید .

سرمایه گذاری در هر مقدار و میزانی که باشد باید به صورت اصولی و با برنامه های بلند مدت انجام پذیرد . شما با استفاده از مشاوران کاردان میتوانید بازاریابی های اولیه یا بازاریابی بدون کالا را به انجام برسانید و سپس در صورتی که برای شما محرز گردد محصول یا خدمات تولید شده از سرمایه گذاریتان قابلیت عرضه را دارد میتوانید در مرحله ی بعد به سودآور بودن طرح خود بپردازید و پس از مشخص شدن سودآوری طرح به امکان سنجی و ارزیابی احداث کسب و کار خود پرداخته و در مراحل بعدی به خرید ماشین آلات ، بهره وری تولید ، بازرگانی و فروش ، برندینگ و مسائل دیگری که در راه ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری پیشِ رو دارید ، بپردازید .

پس مشاهده میکنید  که سرمایه گذاری و ایجاد هیچ کسب و کار موفقی بدون برنامه ریزی بلندمدت و مشاوره امکان پذیر نخواهد بود.

ما در شرکت پویا صنعت مبدل همواره به دنبال استفاده از نوین ترین راهکارها برای بهره وری در کسب و کار هستیم و بر این باوریم که یک مشاور خوب باید یک طراح خوب ، یک سازنده ی خوب ، یک کارگردان خوب  و یک برنامه ریز حرفه ای باشد . کارشناسان و مشاوران سرمایه گذاری ما به شما کمک خواهند کرد که بدون از دست دادن سرمایه خود اقدام به ایجاد کسب و کار موردعلاقه ی خودتان کنید !

 

 

 

مشاوران پوصام

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (PCG)

روش های برند سازی نوین

 

برند چیست ؟

برند به ساده ترین شکل لغوی یعنی : درک و احساس جذب شده توسط مصرف کننده ، از کالای تولید شده توسط یک شخص یا سازمان

 

برندینگ چیست ؟

مجموعه فعالیت ها و اقدامهای علمی و  عملی یک شرکت یا کسب و کار است که برای جلب توجه و چشمگیر شدن محصول در نگاه مشتری و مصرف کننده انجام میگردد.

سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها پس از احداث یک واحد سرمایه گذاری جهت عرضه محصولات خود نیاز به یک برند خواهند داشت که برگرفته از نام تجاری کسب و کار آنها خواهد بود. برای ساخت و آشنا کردن مصرف کنندگان با برند یک سری اقدامات عملی و پژوهشی رخ میدهد. این اقدامات را میتوان به زبان ساده تر ارائه وعده هایی در خصوص برند خاص و سپس تعهد انجام آن وعده ها برشمرد.

راه های برندینگ داخلی

 

برای مثال یک شرکت تولیدی نوشیدنی پس از احداث واحد کسب و کار خود از طریق رسانه های اجتماعی ِ دیداری و شنیداری اقدام به تبلیغ و ارائه وعده هایی چون طبیعی بودن، بادوام بودن ، متفاوت بودن و... از محصول خود می نماید. این وعده ها باعث توجه مصرف کننده به آن نوشیدنی میگردد ، با مراجعه به محل های فروش مانند فروشگاه های زنجیره ای ، سوپرمارکت ها و... اقدام به خرید کالا مینماید و پس از مصرف کالای فوق درصورتی که وعده های تبلیغاتی با کیفیت محصول ارائه شده یکی باشد در ذهن خریدار این امر تداعی خواهد شد که این محصول واقعا طبیعی بوده و با دیگر محصولات تفاوت های زیادی دارد. مصرف کننده اول به دیگر مصرف کنندگان پیشنهاد استفاده از محصول فوق را می نماید و در نتیجه این حس اعتماد و دوستی در ضمیر ناخودآگاه مصرف کننده شکل میگیرد، این حس اعتمادی که در ذهن مصرف کننده به وجود آمده باعث تکرار نام تجاری آن محصول میشود و در نتیجه برندینگ صورت میگیرد . حال بیاییم این مثال را از نگاه خلاف جهت ببینیم. مشتری پس از مراجعه به مراکز فروش نوشیدنی و خرید نوشیدنی اقدام به مصرف میکند، پس از صرف به این نتیجه میرسد که این محصول آنقدرها هم که وعده داده شده بود باب میل نبوده و مورد پسند نمی باشد. اقدامات برندسازی کسب و کار فوق موفق نمیگرددو باعث تخریب برند خواهد شد.

 

برای برند سازی باید مجموعه کارها و اقدام های علمی قبل از کارهای عملی صورت پذیرد که کسب و کار دچار ورشکستگی نگردد.

از مجموعه ی اقدام های علمی میتوان به پژوهش در رابطه با رقبا و مشتریان، تعیین نام تجاری،گستردگی ارائه خدمات در کنار محصول با کیفیت و کم هزینه ، اطلاع رسانی دقیق به مشتریان ، ارائه اطلاعات دیداری  به مشتریان ، حفظ و به کارگیری کارمندان متعهد و معتقد ، تبلیغات واقعی و حقیقی استفاده از تجربیات مصرف کنندگان ، سیاست های فروش و پخش و ... اشاره نمود.

همواره تحقیق و پژوهش در رابطه با برند سازی یکی از ارزشمندترین دانسته های کسب و کار میباشد . درصورتی که اقدامات برندینگ توسط کادر مجرب و کار آزموده انجام پذیرد صاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران میتوانند سود حاصل از این اتفاق را در کمترین زمان ممکن مشاهده نمایند.

 

ما در شرکت پویا صنعت مبدل با استفاده از کارشناسان زبده و خبره خود برای احقاق این خواسته شما سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها تمام تلاش خود را به کار برده ایم  و با استفاده از آمارهای بازارهای عرضه و تقاضا میتوانیم شمارا در رسید به این امر یاری نمائیم.

 

شرکت پویا صنعت مبدل از سال تاسیس خود (1387) تا کنون که 11 سال از احداث مجموعه می گذرد تماماً با استفاده از روش های نوین خود در برندسازی موفق به خلق برندی نو و متعهد در قبال خواسته صلاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران در بخش صنعت بوده است . ما با خلق برند پوصام poosam  از سال 1387 در حفظ سرمایه و اعتماد شما مشتریان عزیز همواره کوشا بوده ایم و خدا را شاکریم که توانسته ایم به  *   شما جامه عمل پوشانده و نیازهای شما را در حد توان و امکانات شرکت پویا صنعت مبدل محقق نمائیم.

امید است با ارائه اطلاعات مشاوره ای در این وب سایت بتوانیم در شکوفایی کسب و کار شما دوستان موفق باشیم.

 

                                                                با ما همراه باشید

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP)

.

.

 

گروه مشاوران پوصام (Poosam Consultants Group)

 

بازاریابی دقیقا چه کاری است؟

ما در توضیحات زیر 5 کاربرد اصلی کسب و کار را برای شما مثال میزنیم تا بتوانید ارتباط بهتری با مفهوم اصلی بازاریابی و بازاریابی بدون کالا برقرار کنید .

- مفهوم بازاریابی 

 

بازاریابی یعنی چه ؟

بازاریابی عمدتا استراتژی است که شرکتها و صاحبان کسب و کار برای جلب نظر مشتری ، افزایش فروش محصولات ، کسب بالاترین سود و مقابله و رقابت با رقیبان خود به کار میگیرند . بازاریابی به مفهوم ساده تر یک بخش مدیریتی است که تلاش میکند راه کارهایی را طراحی نماید تا روابط سودآوری با مصرف کنندگان کالاهایی که عرضه میکنند، ایجاد نماید.

5 قیمت رکن اصلی در بازاریابی:

1- تولید

2- محصول

3- فروش

4- بازاریابی

5- بازاریابی اجتماعی

 

1- تولید : تمام مصرف کنندگان از کالاهایی استفاده میکنند که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و هم بیشتر در دسترس هستند . شرکت هایی که بر این باور فعالیت میکنند در بلند مدت از اهداف خود دور خواهند شد.

 

2- محصول : مصرف کنندگان از کالاهایی که دارای کیفیت بالا ، کاربردی و از خاصیت نوآوری بهره میبرند ، حمایت میکنند.

 

در این بخش بازاریابی به دنبال پیشرفت  محصول می باشد . کیفیت دادن به محصولات تولیدی یکی از عمده استراتژی های بازاریابی مبتنی بر محصول است . در این بخش هدف اصلی شرکت ارائه ی محصولات مورد نیاز مشتری است نه فقط تولید محصول !!!

 

3- فروش : یعنی اینکه مصرف کنندگان زیادی محصولات شرکت را خریداری نمی کنند و باید تبلیغات گسترده در زمینه فروش در ابعاد بزرگ انجام گیرد . در این مفهوم مدیریت کسب و کار بیشتر به دنبال ایجاد فروش است نه ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتری، به زبان ساده تر هدف از فروش فقط ارائه محصولاتی است که شرکت تولید میکند نه اینکه بخواهد بازاری را برای خود بسازد  و معمولا چنین برنامه های فروشی دارای ریسک های بسیار بالایی هستند.

 

4- بازاریابی : بازاریابی یعنی این که شرکتها با توجه به نیاز بازارهای تقاضا و هدف اقدام به عرضه محصولات کنند و رضایتمندی بهتری را از رقبا برای مصرف کننده ایجاد نمایند . مدیریت بازاریابی نگاه مشتری اول را در نظر میگیرد و هدف او این است که مشتری اول از محصولات شرکت استفاده کند. با توجه به این مفهوم تمرکز کردن بر روی مشتری و ارزش نهادن به مشتری، بهترین مسیر برای دست یافتن به سود بیشتر و فروش بیشتر خواهد بود. مفهوم اصلی بازاریابی این است که یک حس و پاسخ به تقاضای مشتری ایجاد گردد . بنابر این هدف، یافتن مشتری برای کالاها و محصولات نیست بلکه یافتن کالای مناسب برای مصرف کننده است .

توجه داشته باشید که فروش و بازاریابی دو بعد متفاوت از یکدیگر هستند و باهم کاملا تفاوت دارند.

 

5- بازاریابی اجتماعی: مفهوم این کلمه این است که باید ارزش را به مشتری ببخشید و به گونه ای اعمال کنید که در ارائه ی محصولات سلامت مشتری و جامعه به همراه رفاه جامعه مورد نظر قرار گیرد.

این نوع بازاریابی قبل از سود و برآورده کردن خواسته ها ، رفاه انسان ها را در صدر قرار می دهد  و به این امر توجه می کند که نیازهای فعلی مصرف کنندگان را برآورده کند و در عین حال توانمندی نسل های آینده را در رفع نیازهای آن ها نیز حفظ و تقویت کند .

ما در شرکت پویا صنعت مبدل با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و تجربیات کسب شده از سرمایه گذاری های دیگران به شما کمک خواهیم کرد تا در ایجاد کسب و کارتان از بهترین روش های روز دنیا بهره ببرید و بالاترین سودها را در سرمایه گذاریهایتان کسب کنید .

 

- مفهوم بازاریابی بدون کالا 

بازاریابی بدون کالا یعنی چه ؟

 

به نظر ما بازاریابی بدون کالا اولین امر در ایجاد یک کسب و کار موفق است . ما تا زمانی که بازارهای مصرف و عرضه را رصد نکنیم نمیتوانیم برای کالا یا خدماتی که قرار است به واسطه فعالیت کسب و کار ما عرضه شوند آینده ای را در ذهن خود تداعی کنیم بهترین و کم هزینه ترین راه برای این که بدانیم کالا یا خدمات ما در آینده قابل عرضه خواهند بود بازاریابی بدون کالا است.

 ما با این روش از سرمایه گذاری که در آن خطر و ریسک از دست رفتن سرمایه بالاست جلوگیری میکنیم و میتوانیم بهترین نوع سرمایه گذاری را برای خود انتخاب کنیم . شاید بعضی از کسب و کارها مورد علاقه ما نباشد ، شاید کسب و کاری را که ما به آن علاقه داریم نمیتوانیم با سود بالا برای خود راه بیاندازیم پس در نتیجه باید راه هایی را بیابیم که میانه رو و اعتدال در آنها از نظر علاقه مندی و سود وجود داشته باشد.

ما  کارشناسان پویا صنعت مبدل به شما کمک خواهیم کردکه بدون سرمایه گذاری از اقبال سرمایه گذاری خود در آینده مطلع شوید و به کسب و کاری بپردازید که مورد علاقه شما باشد.

بعضی اوقات سرمایه گذاری نکردن در یک کسب و کار اشتباه خیلی بهتر ازسرمایه گذاری میباشد زیرا درصورت سرمایه گذاری، تمام داشته های خود را از دست خواهید داد و در صورتی که سرمایه گذاری نکنید  سه چیز مهم خود را حفظ خواهید کرد

1- اعتماد

2- سرمایه

3- زمان

پس با  برنامه ریزی علمی و عملی متناسب میتوانید بهترین راه کسب درآمد پایدار را بیابید !

 

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با : 

 

 

با ما همراه باشید

 

 

 

 

  گروه مشاوران پوصام (Poosam Consultants Group)

 

مشاوره خرید ماشین آلات

 

برای ایجاد هر کسب و کاری اعم از تولیدی یا خدماتی نیاز به ماشین آلات و تجهیزاتی است که بتوان امکان به وجود آوردن و ارائه محصولی را فراهم آورد.

بسته به نوع کسب و کار یا سرمایه گذاری که قرار است انجام گیرد نیاز به زیرساخت هایی میباشد که در مبحث قبل در رابطه با امکان سنجی و ارزیابی احداث یک کسب و کار و سرمایه گذاری به شما دوستان توضیحاتی ارائه دادیم . بخشِ اعظم این سخت افزار ، ماشین آلات و لوازم میباشد.

تجهیزات مورد نیازدر کسب و کار با توجه به خدمات و محصولات ارائه شده برآورد میگـردد و میبایست برای بازدهی تولید 5 سال اول برنامه ریزی خرید انجام پذیرد و با توجه به شروع سرمایه گذاری در ایجاد کسب و کارهای نو میزان تولید به نسبت اسمی به مراتب پائین تر میبـاشد .  معمولا در شش ماه اول با توجه به بازاریابی ، فروش، پخش و زمان مورد نیاز برای ایجاد تقاضا در بازار تولیدات کسب و کارها با 10% ظرفیت اسمی انجام میپذیرد و در شش ماه دوم با توجه به برنامه ریزی های مدیریتی در بازاریابی و فروش امکان افزایش ظرفیت تا 50% اسمی وجود دارد. در سال دومِ تولید امکان رسیدن به ظرفیت پیک و اسمی  تعیین شده در زمان احداث کسب و کار ، با توجه به سیاست های مدیریت بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش صورت گرفته در یک سال اول ، میسر خواهد شد.

با توجه به قوانین مدیریت بازاریابی ، ایجاد بازار تقاضا و فروش محصولات مشاهده میکنید که ظرفیت اسمی سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید در دو سال اول امکان پذیر خواهد بود و از سالهای بعد میتوان برای افزایش و بهره وری تولید برنامه ریزی کرد.

حال با توجه به سیاست های فوق تجهیزات و ماشین آلات هر کسب و کاری یکی از اصلی ترین بخش های سخت افزاری در سرمایه گذاری میباشد. خرید ماشین آلات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین گزینه خواهد بود چون در زمان تولید و ارائه محصولات در سالهای اول به علت آشنا نبودن مسئولین تولید و فنی به کارکرد ماشین آلات و نوع تولید محصول ، اشکالات فنی به دستگاه ها و تجهیزات وارد خواهد آمد. در صورتی که تجهیزات و ماشین آلات شما از شرکت های صاحب نام دارای گارانتی و استاندارد های تولید ماشین آلات خریداری نشده باشند در این سال های اولیه با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد.  با توجه به اینکه سالهای اولیه هر کسب و کاری برای ایجاد بازار تقاضا مهم است و تولید و ارائه ی محصول با کیفیت و با قابلیت رقابت با شرکت ها و کسب وکارهای قدیمی در الویت قرار دارد ، باید از ماشین آلاتی استفاده گردد که باعث افت کیفیت و کمیت تولید نگردند.

در صورتی که ماشین آلات شما دچار اختلال در تولید شوند باعث کم شدن ظرفیت تولید و کیفیت محصولاتِ شما در ابتدای کار خواهند شد و درست در زمانی که باید محصولات خود را به بخش فروش و پخش برسانید با کمبود محصول مواجه میشوید . خریداران و متقاضیانی که به کالای شما نیاز دارند با دیدنِ این کمبودها به کسب و کار شما بی اعتماد خواهند شد و در نتیجه ایجاد بازار تقاضای شما با شکست مواجه میشود و نمیتوانید به فعالیت خود ادامه دهید و سرمایه گذاری شما از بین خواهد رفت.

با توجه به وضعیت موجود در صنعت کشور ما، کم شدن صداقت کاری، نبود استانداردهای تولید و نظارت در ساخت ماشین آلات ، یافتن صنعتگر متعهد کمی سخت گردیده است اما غیر ممکن نمیباشد. هستند صنعتگرانی که شرافت و صداقت خودرا حفظ کرده اند و میتوانیم این صنعتگران را از دیگر صنعتگران تشخیص دهیم.  صنعتگران متعهد قبل از فروش کالای خود اطلاعات کافی و واقعی از ماشین آلات خود را در اختیار خریدار قرار میدهند و امکان این را به خریدار میدهند که خود با توجه به مشخصات فنی و کیفیت  ارائه شده اقدام به انتخاب ماشین آلات مورد نیاز خود کنند.

صنعتگران متعهد قبل از فروش ماشین آلات خریدار را با چالش های فنی ماشین آلات آشنا خواهند کرد و با ارائه مشاوره درست امکان خرید تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت را به خریداران میدهند.

شرکت پویا صنعت مبدل با برند پوصام یکی از صنعتگرانی است که سعی کرده در تمام سالهای فعالیت خود حق خریداران را ارجح تر از  خود بداند و بارها بار با ارائه مشاورات قبل از خرید باعث این گردیده است که حتی خریداران کالایی را از این شرکت تهیه نکنند. ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا برای کسب درآمد کار کنیم و تمام سیاست ما داشتن ایرانی آباد در کنار هم میهنانمان بوده و خواهد بود.

ما تا به امروز سعی بر آن داشته ایم که خریداران را با ارائه اطلاعات و مشاورات فنی قبل از خرید دستگاه از کیفیت ماشین آلات آگاه کنیم و از اینرو تنها شرکت صنعتی در خاورمیانه و حتی  بین المللی هستیم که کلیه کالاهای خود را با مشخصات فنی ، عکسهای مربوطه و قیمت در صفحات اجتماعی و وب سایت رسمی خود قرار داده ایم تا خریداران با خیالی آسوده نسبت به خرید تجهیزات اقدام نمایند. در سیاست های جدید ، از میانه سال 1398 تصمیم بر این گرفتیم که وب سایت جدید خود را به سوی مشاورات معطوف نماییم و تمام اطلاعات مربوطه به مشاوره و بازاریابی ، فروش، خدمات پس از فروش ، بهره وری تولید ، برندینگ و ... در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار دهیم.

امید است که بتوانیم هرچند کوچک در اعتلای صنعت ایران زمین سهیم باشیم و نشانی از ایران متمدن، کهن و آباد برای تمام ایرانیان در سرتا سر جهان باشیم.

 

 

                                                                    با ما همراه باشید 

گروه کارشناسان پوصام 

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (PCG)

 

بهره وری تولید

 

بهره وری چیست؟ 

 استفاده از کمترین نیرو ، انرژی و امکانات در انجام بهترین کار را بهره وری میگویند .

 

بهره وری آرزوی هر مدیری در مجموعه ی خود می باشد . بدون برنامه ریزی های اولیه و بلند مدت بهره وری در تولید هیچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از کمترین منابع در راه پیشبرد ، اهداف کسب و کار با توجه به افزایش کیفیت و کمیت تولید همواره از اصلی ترین دغدغه مدیران کسب و کارها بوده است اما به دلیل مواردی که بسیار زیاد هستند این امر تحقق نمی یابد. همواره عواملی وجود دارند که باعث افزایش بهره وری در تولید میگردند که از آنها میتوانیم به ؛ سرمایه ، مواد اولیه ، نیروی کار ، تکنولوژی و مدیریت اشاره کنیم  که اصلی ترین عوامل را میتوان سرمایه ، نیروی کار و تکنولوژی عنوان کرد . بالاترین سرمایه هرکسب وکاری، نیروی کاری میباشد . ارتباط بهینه و مطلوب نیروی کار با انجام کار های محوله باعث افزایش بهره وری خواهد بود . داشتن نیروی زیاد هیچوقت باعث افزایش بهره وری در تولید محصولات نخواهد بود و مدیری موفق خواهد بود و به بهره وری بالاتری دست می یابد که ارتباط بین نیروی کار و کار درست را حفظ نماید .

با یک نگاه سطحی میتوانید تعهد کاری و بهره وری بالا را در کشور ژاپن که سرآمد تمام کشورهای صنعتی از لحاظ حفظ کمیت و کیفیت است، را مشاهده نمود .  تهعد کاری نیروی کار در ژاپن به گونه ای میباشد که اگر مدیری در انجام وظایف خود کوتاهی کند در کسری از زمان از تمام مردم عذرخواهی کرده و جای خود را به مدیرِ دیگری که توانایی انجام بهینه تر آن کار را دارد میدهد . این امر فقط با  فرهنگسازی ای که پس از سالهای سرد در ژاپن اتفاق افتاده ، صورت گرفته است . هیچ ملتی و دولتی در دنیا موفق نخواهد بود مگر اینکه باهم یکی باشند. پس می بینید که نیروی کار خوب باعث انجام کار خوب خواهد شد و در نتیجه بهره وری و سودآوری تولید بیشتر ازقبل خواهد شد . استفاده از ماشین آلات به روز نیز باعث افزایش بهره وری تولید خواهند شد . داشتن ماشین آلاتی که از تکنولوژی جدید بهره می برند باعث افزایش راندمان تولید خواهد شد  و افزایش راندمان تولید با توجه به انجام کار درست توسط نیروی کار درست ،  باعث افزایش بهره وری در کسب و کار و سرمایه گذاری شما میگردد.

استفاده از ماشین آلات جدید و نیروی کار متعهد مستلزم وجود سرمایه می باشد ، با داشتن سرمایه میتوانید از نیروهای متعهد ، ابزار آلات و ماشین آلات برای بهره وری تولیدات استفاده کنید.

این زنجیره نیروی کار خوب ، ماشین آلات جدید و سرمایه همواره تضمین کننده ی طول عمرِ یک سرمایه گذاری و کسب و کار بوده اند و با داشتن این زنجیره می توان به بهره وری در تولید رسید.

شرکت پویا صنعت مبدل از ابتدای فعالیت خود بر این امر استوار بوده و با حداقل نیروی کاری متعهد بالا ترین بهره وری را کسب کرده است  و از همین رو می باشد که میتواند جواب گوی تعهدات خود در عرصه ی تولید و ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی با کیفیت باشد . ما در سالهای گذشته تمام توان خود را به کار برده ایم تا از خلاء های موجود بهترین  فرصت هارا بسازیم .

تمام سعی همکاران ما در شرکت پویا صنعت مبدل بالا بردن بهره وری شما سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار می باشد . ما میتوانیم با برنامه ریزی بلند مدت برای کسب و کار شما زمینه ساز بهره وری برای شما باشیم.

 

 

                                                                      با ما همراه باشید

 

 

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل  (PCG)

 فروش و پخش کالا و خدمات

 

فروش چیست ؟ 

عرضه ی کالا  و خدمات در قبال دریافت وجه را فروش می گویند.

 

اشکال مختلف فروش کالا و خدمات

فروش بر پایه بازاریابی ( ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در حداقل زمان ) همیشه موفق خواهد بود ، فروش کالا در جهان به اشکال زیر صورت می پذیرد ؛

1.فروش کالا و خدمات به صورت رو در رو با مشتری

2.فروش کالا یا خدمات از طریق جذب مشتری به صورت تلفنی و به اصطلاح عامیانه بازاریابی تلفنی

3. فروش خدمات و کالا به صورت نمایندگی فروش یا به اصطلاح عامیانه ویزیتوری

4. فروشخدمات یا کالا به صورت آنلاین و غیر حضوری مانند وب سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی

 

در فروش کالا به صورت رو در رو فروشنده و خریدار یا به صورت مستقیم جهت خرید و فروش باهم مذاکره میکنند یا با استفاده از مشاوران و وکلای خود اقدام به خرید و فروش کالا میکنند. یکی از بارزترین این گونه خرید و فروش ها ، خرید و فروش املاک ، مستقلات و خودرو می باشد.

تبلیغات همواره در افزایش فروش کالا موثر بوده و از همین رو صاحبان کسب و کار میبایست از بهترین شیوه های تبلیغات برای فروش کالای خود استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند.

 

روش های صحیح تبلیغات در فروش

 

- برای فروش بیشتر کالاهای مصرفی عمومی نظیر مواد غذایی ، شوینده ، بهداشتی و ... باید از تبلیغات دیداری و شنیداری ، مانند رادیو ، تلویزیون و بیلبورد های تبلیغاتی استفاده کرد.

- برای فورش کالاهایی در رسته پوشاک و البسه بهترین تبلیغ استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی می باشد.

-برای فروش فرآورده های دارویی هیچ نیازی به تبلیغات نمی باشد و این کالاها  توسط مراکز پخش مویرگی و وزارت بهداشت در داروخانه ها و مراکز درمانی عرضه میگردند.

-برای فروش کالاهای صنعتی و کشاورزی میتوان ازطریق رسانه و شبکه های اجتماعی ، وب سایت های تبلیغاتی، نمایشگاهها و مجلات تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده کرد.

- برای فروش کالاهای آموزشی ، پرورشی و پژوهشی می توان از ادارات آموزش و پرورش ، وزارت علوم ، تبلیغات دیداری و محیطی استفاده کرد.

-برای فروش کالاهی الکترونیکی و دیجیتال میتوان از طریق  تبلیغات دیداری و شنیداری ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و وب سایتهای اینترنتی استفاده نمود.

شایان ذکر میباشد که در تمام روشهای فروش بالا پایگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی بخاطر رشد روز افزون مخاطبان از مهمتزین راهکارهای فروش میباشند.

 

پخش چیست ؟ 

عرضه کالاهای تولیدی به صورت گسترده و یکسان در بازار مصرف را پخش میگویند.

 

پخش مویرگی چیست؟

 

در فروش کالاهای مصرفی عمومی مانند : موادغذایی ، دارویی، بهداشتی و... از روشهایی استفاده میشود که به صورت گسترده و همزمان کالاها به دست مصرف کننده برسد. برای ارسال کالا به صورت همزمان به بازارهای مصرف پیش نیازهای وجود دارد و آن استفاده از دو روش فروش ویزیتوری و بازاریابی  تلفنی می باشد. در پخشهای مویرگی یک سری برنامه های پشتیبانی و لجستیکی نیاز است تا بتوان کالاها را در کمترین زمان به بازا تقاضا عرضه کرد.

در برنامه های پشتیبانی فروش مویرگی باید حتما به انبار کالاها ، ارسال کالا، دریافت و پرداخت توجه داشت و با برنامه ریزی مدون و با استفاده از نرم افزار های  مدیریتی به روز انجام این عملیات را مدیریت کرد.

در مراحل پخش مویرگی به علت اینکه فروشنده کالاها فروشگاه های کوچک و بزرگ داخل شهرها می باشند میبایست برای تشویق در عرضه بیشتر، از سودهای بیشتر یا سیاست ها تخفیف فروش و جوایز فروش بیشتر، این فروشگاه ها را تشویق به فروش بیشترکالا نمود.

 

نحوه ی فروش مویرگی چگونه است؟

 

برای صاحبان کسب و کارها عرضه ی محصولات تولیدی یکی از اصلی ترین بحران های سود آوری میباشد. رساندن کالاهای تولید شده به دست مصرف کننده همواره چالشی بزرگ برای کسب و کارها می باشد.

شرکت های بازرگانی ای در کشور وجود دارند که راساً و رسماً فعالیت آنها پخش کالاهای شرکت های دیگر از کانالهای مختلف میباشد. سیاست فعالیت شرکتهای پخش به علت گستردگی ارسال کالا و متقاضیان عمده ای که کالاهای آنها را دریافت میکنند ، بسیار پیچیده است.

انواع شرکت های پخش

 

شرکت های پخش از دو گروه ؛

 1. شرکت های پخش مویرگی مستقل

 2. شرکتهای پخش مویرگی غیر مستقل تشکیل میشوند

 در شرکت های پخش مستقل میتوان به قاسم ایران، به پخش ، دارو پخش و ... اشاره کرد و دربخش غیر مستقل به شرکت های کاله ، پگاه ، میهن و گل پخش اول می توان اشاره کرد که هریک با سیاست های جداگانه محصولات برندهای دیگر ویا برندهای خود رادر بازار عرضه میکنند.

 کانال های شرکت های پخش مویرگی

 کانال های شرکت های پخش مویرگی را میتوان به اقسام زیر مانند : 

1. فروش عمده

 2. بنکداران

 3. پیمانکاران توزیع

 4. خرده فروشان

 5. فروشگاه های زنجیره ای

 6. فروشگاه های عرضه مستقیم و... تقسیم بندی نمود که هریک تحت نظارت و کنترل شرکت های پخش و پخش مویرگی اقدام به دریافت و عرضه کالا می کنند.

صاحبان کسب و کارهای تولیدی برای سهولت دسترسی کالاهایشان به بازارهای تقاضای هدف با شرکت های بازرگانی پخش وارد قرارداد و مذاکره می شوند و برای پخش کالای خود درصدی از سود خود را به آنها تخصیص می دهند و در اثر این امر کالای بیشتری تولید و عرضه می کنند که باعث سودآوری در کسب و کارشان خواهد شد.

ما در شرکت پویا صنعت مبدل برای کسب و کار های جدید راه های بهتری جهت عرضه کالاها  در نظر داریم که بسته به تولیدات و سرمایه گذاری آنها قابل طراحی می باشد. ایجاد بازارهای فروش آنلاین یکی از بهترین روش های بازاریابی نوین می باشد که میتوانید محصولات خود را با قیمت های کمتری و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برسانید . همکاران ما همواره آماده ارائه بهترین روش های فروش و پخش کالای شما در کشور میباشند. با تماس با گروه مشاوران پویا صنعت مبدل می توانید از کم هزینه ترین راهکارهای فروش و شرکتها پخش اطلاع پیدا کنید و در پیشبرد اهداف خود موفق باشید.

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با : 

 

 

 

 

ما همراه باشید !

 

 

با گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP)

 

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (PCG)

 

قیمت گذاری ماشین آلات 

 

همواره در صنعت برآورد قیمت ماشین آلات یکی از مهمترین ارکان صنعت بوده است . مصرف کنندگان برای استفاده از بهترین ماشین آلات حاضر به پرداخت هزینه های گزاف نمی شوند. قیمت تمام شده کالای مصرفی ، هزینه ساخت و سود متعارف سه اصل قیمت یک کالای صنعتی را مشخص میکنند . حال در مواردی نادر ماشین آلاتی ساخته می شوند که تکنولوژی ساخت آنها در انحصار شرکت های خاص می باشد و در نتیجه تولید آن توسط شرکت دیگر و طراحی متفاوت هزینه های فروش آن ماشین آلات از دیگر ماشین آلات بیشتر خواهد بود، در این بین هستند معدود کسانی که با سوء استفاده از دانش کم خریداران ماشین آلات اقدام به فروش ماشین آلات به قیمت های بسیار بالاتری می نمایند. صداقت از اصلی ترین پایه های صنعت در هر کشوری می باشد. در صورتی که هزینه های تولید هرکالای صنعتی در کشوری بالا رود ، به ناچار سازندگان و صنعتگرانی متولد می شوند تا از این اتفاق سودجویی کنند و با فروش تجهیزات و ماشین آلات بی کیفیت به قیمت های نازلتر مصرف کنندگان را جذب خود نمایند . این سیاست کاری همواره با شکست روبرو خواهد شد ، زیرا با گذشت زمان و فعالیت ماشین آلات بی کیفیت خساراتی به مصرف کننده وارد می گردد که آنهارا مجبور به جایگزین نمودن ماشین آلات بی کیفیت می نماید و در نتیجه بازار فروش این گونه ماشین آلات بی کیفیت به پایان خواهد رسید.

شرکت پویا صنعت مبدل با کادری مجرب و متهد در تمامی پروژه های خود با توجه به بودجه خریدار و مصرف کننده اقدام به فروش ماشین آلات نموده است و به کرار به علت نداشتن بودجه کافی خریدار، فروش ماشین آلات را متوقف نموده است تا وضعیت اقتصادی بازار بهبود یابد .

شرکت پویا صنعت مبدل نمیتواند ماشین آلات بی کیفیت را تولید و روانه ی بازار نماید . شاید از خودتان می پرسید چرا ؟ مگر مهم سود هر کسب و کاری نیست ؟

بله ، سود در هر کسب و کاری مهم است اما سودی که متعارف باشد و در قبال فروش کالای با کیفیت که باعث افزایش فروش گردد. سیاست فروش ماشین آلات در شرکت پویا صنعت مبدل همواره برروی صداقت و تعهد پایه گذاری شده است و خارج از این چهارچوب هیچ فعالیتی را پیش نخواهد برد.

ما قادر هستیم که ماشین آلات شما را با توجه به سال ساخت ، متریال مصرفی ، هزینه ساخت ، تکنولوژی ساخت و سود متعارف قیمت گذاری نماییم.

در صورتی که شما قصد خرید دستگاه صنعتی یا ماشین آلات دیگر شرکت ها را دارید و نمیتوانید قیمت واقعی آن دستگاه را بیابید ، ما میتوانیم شمارا یاری نموده و برای حفظ سرمایه شما در کنارتان باشیم . با کارشناسی معقولانه هم سود متعارف سازنده مورد توجه قرار میگیرد و سرمایه شما سرمایه گذاران محترم حفظ خواهد شد .

 

 

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP)

 

 

 

گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (PCG)

تعرفه مشاورات پوصام

تمام مشاوره های ارائه شده در این وب سایت به صورت عمومی میباشد و در بخش هایی که شما بازدید کنندگان محترم درخواست مشاوره های تخصصی را داشته باشید میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی شرکت پویا صنعت مبدل نسبت به پرداخت هزینه های مشاورات تخصصی اقدام نمایید .

توجه داشته باشید که کارشناسان این شرکت از شما تقاضای واریز وجه به حساب شخصی نخواهند داشت و شما نیز نباید در زمان جلسات حضوری هیچ گونه وجهی به صورت نقد پرداخت نمایید .

هر هزینه ای که بابت مشاوره در وب سایت فروشگاهی شرکت (poosam.net) پرداخت میکنید ، در صورتی که اقدام به خرید ماشین آلات از فروشگاه شرکت نمایید بعنوان پیش پرداخت  و در جمع پرداختی های شما منظور میگردد .

 

 

برای اطلاع از تعرفه های مشاوره به لینک زیر مراجعه کنید 

 

                          تعرفه مشاوره 

 

چرا مشاوره؟

چرا باید قبل از سرمایه گذاری با مشاور صحبت کنیم؟

از کجا باید مشاور امین و خبره بیابیم؟

این سوالات همواره باعث درگیری های ذهنی ما انسانها بوده است . ما امروز قصد داریم پاسخ این سوالات را بدهیم و برای همیشه این نگرانی ها را از ذهن شما دور کنیم .

هیچ‌انسانی نمیتواند به طور قطع و یقین خود را کامل بداند ، هریک از ما در بخشی از وجود و زندگی خود دارای کاستی هایی هستیم ، چه این کاستی ها از نظر مادی باشد چه از نظر معنوی، در هر دو صورت کاستی های ما به عنوان نقاط ضعف خودنمایی خواهند کرد و درست زمانی که انتظارش را نداریم، مارا به زانو درخواهند آورد.

زندگی انسان از دو بخش استراحت و فعالیت تشکیل شده است

فعالیت اصلی ترین بخش زندگی هر انسانی میباشد،

فعالیت های انسان نیز خود به چندین دسته مجزا تقسیم میشود اما در این گفتار بخش اعظم آن یعنی فعالیت های درآمد زا مد نظر ما است.

انجام دادن کار و در نتیجه آن حصول درآمد مادی همواره از پیدایش انسان به طرق مختلف با ما همراه بوده و اصلی ترین هدف ما برای پیش برد و نیل رسیدن به اهداف بوده است .

ما برای کسب درآمدی ثابت با سود سرشار هر روزه در حال فکر کردن و در رویای رسیدن به بالاترین جایگاهها در زندگی و کار هستیم .

سرمایه گذاری همواره یکی از اهداف ما برای پیشرفت بوده است ، اما چه بسا در هر سرمایه گذاری ای موفق نمیشویم و بارها بار از راه های مختلف انواع سرمایه گذاری را امتحان میکنیم تا بالاخره راه سعادت را بیابیم .

این آزمون ها و خطا ها در دوران سرمایه گذاری باعث اتلاف سرمایه ، هدر رفتن عمر ، بی میلی و کسب تجربیات تلخ میگردند،

همواره کسانی موفق میشوند که پس از گذر از این ۴ مرحله مجددا اقدام به سرمایه گذاری میکنند و با استفاده از این تجربیات تلخ اما گرانبها میتوانند کسب و‌کار جدیدی را راه اندازی کنند .

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری از دو کفه ترازو تشکیل شده است راه اندازی یک کسب و کار در یک طرف ترازو ، کسب سود سرشار و دوام کسب و‌کار در طرف دیگر ترازوی سرمایه گذاری قراردارند .

شما برای اینکه در طی مراحل سرمایه گذاری دچار حوادث تلخ اشاره شده در بالا نشوید باید ضریب خطاها را به حداقل برسانید و برای این کار باید با کسانی وارد مذاکره و صحبت شوید که دارای تجربه بالایی باشند و بتوانند شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری دهند .

سرمایه گذاری عموما بر دونوع انجام میشود ، کوتاه مدت و بلند مدت .

سرمایه گذاریهای کوتاه مدت در مدت زمان کم سود قابل توجهی را به سرما گذاران باز میگرداند ، در عوض سرمای گذاری بلند مدت در زمان کوتاه سود ناچیزی را خواهد داشت و در دراز مدت به مراتب سودهای کلان تری را عاید سرمایه گذاران خواهد کرد.

پس میتوان به این نتیجه رسید که نوع سرمایه گذاری تعیین کننده پیشرفت شما خواهد بود . حال باید برای تعیین نوع سرمایه گذاری کمی بیشتر بدانید.

 

برای مثال شما نمیتوانید سرمایه گذاری تولیدی داشته باشید و برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید اما از نوع آوری و خلاقیت در تولید و پایین آوردن قیمت تمام شده کالا در دراز مدت برای مصرف کننده استفاده نکنید و یا اینکه شما نمیتوانید در صنعت ساختمان یا بورس سرمایه گذاری کنید و انتظار این را داشته باشید که در مدت زمان غیر از هدف به سودهای کلان دسترسی داشته باشید ، حتی امکان خواهد داشت سرمایه گذای ساختمان و یا بورس دچار رکود شده و ضررهای کوتاه مدتی به شما وارد شود.

کسب و کارهایی هستند که علاوه بر سود بلندمدت در سودهای کوتاه مدت هم آمار خوبی از خود برجای گذاشته اند و تمام سرمایه گذاران از این کسب و کاها اطلاعات خاصی ندارند. و در اینجا خلاء دانش سرمایه گذاری احساس میشود و سرمایه گذاران را چنان کلافه و سردرگم خواهد کرد که شاید به اشتباه باعث انجام کارهایی شوند که کل سرمایه آنها را به خطر بیاندازد .

 

شرکت پویا صنعت مبدل همواره برای اعتلای ایران و ایرانی در این دو دهه فعالیت خود تلاش نموده و این از رزومه ی کاری ما نمایان می باشد .

ما در این شرکت از تجربیات تلخ و موفق سرمایه گذاران در رسته های صنایع غذایی ، دارویی، شیمیایی و ... استفاده کرده و بهترین راه را به شما دوستان نشان میدهیم.

در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشید و با حذف ریسک های سرایه گذاری، مطمئن تر قدم بردارید .

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با :

 

- بازاریابی

- بررسی سود آوری بودن طرح کسب و کار

- ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار

- خرید ماشین آلات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار

- بهره وری در تولید و عرضه خدمات

- راهکارهای فروش و پخش

- برند سازی حرفه ای

- قیمت گذاری ماشین آلات صنعتی

- کارشناسی ماشین آلات صنعتی

- خدمات تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی

با ما همراه باشید

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل(GCP)

 

 

گروه مشاوره ما ( گروه صنعتی پوصام ) خدمات ذیل را ارئه مینماید :

مشاوره رایگان در رابطه با سرمایه گذاری در بخش های مختلف : خدماتی ، بازرگانی ، تبلیغاتی ، تولیدی و تجارتی و .......

انتخاب نام شرکت با در نظر گرفتن بازار عرضه و تقاضا و فعالیت های شرکت و نظر اعضاء موسس شرکت

ثبت شرکت با انواع  ( محدود ، تضامنی ، خاص و .... )

ارائه طرح های توجیهی ، فنی و اقتصادی و دفاعیه طرح در ادارات دولتی و نظام بانکی

طراحی برند تجاری جهت فعالیت های داخلی و خارجی و ثبت داخلی و خارجی برند

طراحی لوگوی تجاری متناسب با فعالیت های داخلی و یا خارجی

مشاوره در تهیه فضای مورد نیاز و جا و مکان مناسب جهت راه اندازی شرکت

مشاوره در تهیه تجهیزات مورد استفاده در دفاتر و یا کارگاهها

مشاوره در فروش و ارائه راه کارهای بهتر برای عرضه محصولات نهایی

مشاوره در بازار یابی

مشاوره در نوع تبلیغات  و ساخت تیزر های تبلیغاتی  ، کاتالوگ های تبلیغاتی ، سی دی های تبلیغاتی و انواع مختلف تبلیغات متناسب با فعالیت شما

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مدیریت فروش شرکت تماس حاصل نمایید

-مشاوره بازاریابی-مشاوره صنعتی-مشاوره سرمایه گذاری-مشاوره طراحی صنعتی-مشاوره طراحی لوگو-مشاوره طراحی برند-طراحی کاتالوگ-طراحی آرم تجاری صنعتی-طراحی آرم  -طراحی تیزر

 

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با : 

 

- مشاوره صنعتی

- بازاریابی

- بررسی سود آوری بودن طرح کسب و کار  

- ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار 

- خرید ماشین آلات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار 

- بهره وری در تولید و عرضه خدمات 

- راهکارهای فروش و پخش 

- برند سازی حرفه ای

- قیمت گذاری ماشین آلات صنعتی 

- کارشناسی ماشین آلات صنعتی 

- خدمات تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی 

 

                                                                        با ما همراه باشید

همچنین جهت دریافت لیست قیمت مخزن آب استیل به کلیک کنید.

برچسب ها

دیدگاه خود را بیان کنید

به جهت حفظ حریم خصوصی

شماره تماس و ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

نام و نام خانوادگی اجباری میباشد.
شماره تماس اجباری میباشد.
توضیحات اجباری میباشد.