گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (PCG)
روش های برند سازی نوین
برند چیست ؟
برند به ساده ترین شکل لغوی یعنی : درک و احساس جذب شده توسط مصرف کننده ، از کالای تولید شده توسط یک شخص یا سازمان
برندینگ چیست ؟
مجموعه فعالیت ها و اقدامهای علمی و عملی یک شرکت یا کسب و کار است که برای جلب توجه و چشمگیر شدن محصول در نگاه مشتری و مصرف کننده انجام میگردد.
سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها پس از احداث یک واحد سرمایه گذاری جهت عرضه محصولات خود نیاز به یک برند خواهند داشت که برگرفته از نام تجاری کسب و کار آنها خواهد بود. برای ساخت و آشنا کردن مصرف کنندگان با برند یک سری اقدامات عملی و پژوهشی رخ میدهد. این اقدامات را میتوان به زبان ساده تر ارائه وعده هایی در خصوص برند خاص و سپس تعهد انجام آن وعده ها برشمرد.
راه های برندینگ داخلی
برای مثال یک شرکت تولیدی نوشیدنی پس از احداث واحد کسب و کار خود از طریق رسانه های اجتماعی ِ دیداری و شنیداری اقدام به تبلیغ و ارائه وعده هایی چون طبیعی بودن، بادوام بودن ، متفاوت بودن و... از محصول خود می نماید. این وعده ها باعث توجه مصرف کننده به آن نوشیدنی میگردد ، با مراجعه به محل های فروش مانند فروشگاه های زنجیره ای ، سوپرمارکت ها و... اقدام به خرید کالا مینماید و پس از مصرف کالای فوق درصورتی که وعده های تبلیغاتی با کیفیت محصول ارائه شده یکی باشد در ذهن خریدار این امر تداعی خواهد شد که این محصول واقعا طبیعی بوده و با دیگر محصولات تفاوت های زیادی دارد. مصرف کننده اول به دیگر مصرف کنندگان پیشنهاد استفاده از محصول فوق را می نماید و در نتیجه این حس اعتماد و دوستی در ضمیر ناخودآگاه مصرف کننده شکل میگیرد، این حس اعتمادی که در ذهن مصرف کننده به وجود آمده باعث تکرار نام تجاری آن محصول میشود و در نتیجه برندینگ صورت میگیرد . حال بیاییم این مثال را از نگاه خلاف جهت ببینیم. مشتری پس از مراجعه به مراکز فروش نوشیدنی و خرید نوشیدنی اقدام به مصرف میکند، پس از صرف به این نتیجه میرسد که این محصول آنقدرها هم که وعده داده شده بود باب میل نبوده و مورد پسند نمی باشد. اقدامات برندسازی کسب و کار فوق موفق نمیگرددو باعث تخریب برند خواهد شد.
برای برند سازی باید مجموعه کارها و اقدام های علمی قبل از کارهای عملی صورت پذیرد که کسب و کار دچار ورشکستگی نگردد.
از مجموعه ی اقدام های علمی میتوان به پژوهش در رابطه با رقبا و مشتریان، تعیین نام تجاری،گستردگی ارائه خدمات در کنار محصول با کیفیت و کم هزینه ، اطلاع رسانی دقیق به مشتریان ، ارائه اطلاعات دیداری به مشتریان ، حفظ و به کارگیری کارمندان متعهد و معتقد ، تبلیغات واقعی و حقیقی استفاده از تجربیات مصرف کنندگان ، سیاست های فروش و پخش و ... اشاره نمود.
همواره تحقیق و پژوهش در رابطه با برند سازی یکی از ارزشمندترین دانسته های کسب و کار میباشد . درصورتی که اقدامات برندینگ توسط کادر مجرب و کار آزموده انجام پذیرد صاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران میتوانند سود حاصل از این اتفاق را در کمترین زمان ممکن مشاهده نمایند.
ما در شرکت پویا صنعت مبدل با استفاده از کارشناسان زبده و خبره خود برای احقاق این خواسته شما سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها تمام تلاش خود را به کار برده ایم و با استفاده از آمارهای بازارهای عرضه و تقاضا میتوانیم شمارا در رسید به این امر یاری نمائیم.
شرکت پویا صنعت مبدل از سال تاسیس خود (1387) تا کنون که 11 سال از احداث مجموعه می گذرد تماماً با استفاده از روش های نوین خود در برندسازی موفق به خلق برندی نو و متعهد در قبال خواسته صلاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران در بخش صنعت بوده است . ما با خلق برند پوصام poosam از سال 1387 در حفظ سرمایه و اعتماد شما مشتریان عزیز همواره کوشا بوده ایم و خدا را شاکریم که توانسته ایم به * شما جامه عمل پوشانده و نیازهای شما را در حد توان و امکانات شرکت پویا صنعت مبدل محقق نمائیم.
امید است با ارائه اطلاعات مشاوره ای در این وب سایت بتوانیم در شکوفایی کسب و کار شما دوستان موفق باشیم.
با ما همراه باشید
گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP)
.
.