Marketing _بازاریابی

بازاریابی,بازاریابی سرمایه گذاری,سرمایه گذاری,بازاریابی اولیه,بازاریابی ابتدایی,بازاریابی بدون کالا,مشاوران پوصام,مشاور خبره

مشاوره بازاریابی در کسب و کار ،بازاریابی بدون کالا،کسب و کارها مورد علاقه ما،گروه مشاوران پوصام ، بازار یابی کسب و کار

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۵ ۰ نظر  بازدید

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل (GCP)

ما در توضیحات زیر 5 کاربرد اصلی کسب و کار را برای شما مثال میزنیم تا بتوانید ارتباط بهتری با مفهوم اصلی بازاریابی و بازاریابی بدون کالا برقرار کنید .

- مفهوم بازاریابی

- مفهوم بازاریابی بدون کالا

بازاریابی یعنی چه ؟

بازاریابی عمدتا استراتژی است که شرکتها و صاحبان کسب و کار برای جلب نظر مشتری ، افزایش فروش محصولات ، کسب بالاترین سود و مقابله و رقابت با رقیبان خود به کار میگیرند . بازاریابی به مفهوم ساده تر یک بخش مدیریتی است که تلاش میکند راه کارهایی را طراحی نماید تا روابط سودآوری با مصرف کنندگان کالاهایی که عرضه میکنند، ایجاد نماید.

ما در زیر 5 قسمت اصلی بازاریابی را با توضیحات برای شما عنوان میکنیم .

1- تولید

2- محصول

3- فروش

4- بازاریابی

5- بازاریابی اجتماعی

1- تولید : تمام مصرف کنندگان از کالاهایی استفاده میکنند که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و هم بیشتر در دسترس هستند . شرکت هایی که بر این باور فعالیت میکنند در بلند مدت از اهداف خود دور خواهند شد.

2- محصول : مصرف کنندگان از کالاهایی که دارای کیفیت بالا ، کاربردی و از خاصیت نوآوری بهره میبرند ، حمایت میکنند.

در این بخش بازاریابی به دنبال پیشرفت محصول می باشد . کیفیت دادن به محصولات تولیدی یکی از عمده استراتژی های بازاریابی مبتنی بر محصول است . در این بخش هدف اصلی شرکت ارائه ی محصولات مورد نیاز مشتری است نه فقط تولید محصول !!!

3- فروش : یعنی اینکه مصرف کنندگان زیادی محصولات شرکت را خریداری نمی کنند و باید تبلیغات گسترده در زمینه فروش در ابعاد بزرگ انجام گیرد . در این مفهوم مدیریت کسب و کار بیشتر به دنبال ایجاد فروش است نه ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتری، به زبان ساده تر هدف از فروش فقط ارائه محصولاتی است که شرکت تولید میکند نه اینکه بخواهد بازاری را برای خود بسازد و معمولا چنین برنامه های فروشی دارای ریسک های بسیار بالایی هستند.

4- بازاریابی : بازاریابی یعنی این که شرکتها با توجه به نیاز بازارهای تقاضا و هدف اقدام به عرضه محصولات کنند و رضایتمندی بهتری را از رقبا برای مصرف کننده ایجاد نمایند . مدیریت بازاریابی نگاه مشتری اول را در نظر میگیرد و هدف او این است که مشتری اول از محصولات شرکت استفاده کند. با توجه به این مفهوم تمرکز کردن بر روی مشتری و ارزش نهادن به مشتری، بهترین مسیر برای دست یافتن به سود بیشتر و فروش بیشتر خواهد بود. مفهوم اصلی بازاریابی این است که یک حس و پاسخ به تقاضای مشتری ایجاد گردد . بنابر این هدف، یافتن مشتری برای کالاها و محصولات نیست بلکه یافتن کالای مناسب برای مصرف کننده است .

توجه داشته باشید که فروش و بازاریابی دو بعد متفاوت از یکدیگر هستند و باهم کاملا تفاوت دارند.

5- بازاریابی اجتماعی: مفهوم این کلمه این است که باید ارزش را به مشتری ببخشید و به گونه ای اعمال کنید که در ارائه ی محصولات سلامت مشتری و جامعه به همراه رفاه جامعه مورد نظر قرار گیرد.

این نوع بازاریابی قبل از سود و برآورده کردن خواسته ها ، رفاه انسان ها را در صدر قرار می دهد و به این امر توجه می کند که نیازهای فعلی مصرف کنندگان را برآورده کند و در عین حال توانمندی نسل های آینده را در رفع نیازهای آن ها نیز حفظ و تقویت کند .

ما در شرکت پویا صنعت مبدل با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و تجربیات کسب شده از سرمایه گذاری های دیگران به شما کمک خواهیم کرد تا در ایجاد کسب و کارتان از بهترین روش های روز دنیا بهره ببرید و بالاترین سودها را در سرمایه گذاریهایتان کسب کنید .

بازاریابی بدون کالا یعنی چه ؟

به نظر ما بازاریابی بدون کالا اولین امر در ایجاد یک کسب و کار موفق است . ما تا زمانی که بازارهای مصرف و عرضه را رصد نکنیم نمیتوانیم برای کالا یا خدماتی که قرار است به واسطه فعالیت کسب و کار ما عرضه شوند آینده ای را در ذهن خود تداعی کنیم بهترین و کم هزینه ترین راه برای این که بدانیم کالا یا خدمات ما در آینده قابل عرضه خواهند بود بازاریابی بدون کالا است.

ما با این روش از سرمایه گذاری که در آن خطر و ریسک از دست رفتن سرمایه بالاست جلوگیری میکنیم و میتوانیم بهترین نوع سرمایه گذاری را برای خود انتخاب کنیم . شاید بعضی از کسب و کارها مورد علاقه ما نباشد ، شاید کسب و کاری را که ما به آن علاقه داریم نمیتوانیم با سود بالا برای خود راه بیاندازیم پس در نتیجه باید راه هایی را بیابیم که میانه رو و اعتدال در آنها از نظر علاقه مندی و سود وجود داشته باشد.

ما کارشناسان پویا صنعت مبدل به شما کمک خواهیم کردکه بدون سرمایه گذاری از اقبال سرمایه گذاری خود در آینده مطلع شوید و به کسب و کاری بپردازید که مورد علاقه شما باشد.

بعضی اوقات سرمایه گذاری نکردن در یک کسب و کار اشتباه خیلی بهتر ازسرمایه گذاری میباشد زیرا درصورت سرمایه گذاری، تمام داشته های خود را از دست خواهید داد و در صورتی که سرمایه گذاری نکنید سه چیز مهم خود را حفظ خواهید کرد

1- اعتماد

2- سرمایه

3- زمان

پس با برنامه ریزی علمی و عملی متناسب میتوانید بهترین راه کسب درآمد پایدار را بیابید !

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید با :

- مشاوره صنعتی

- بازاریابی

- بررسی سود آوری بودن طرح کسب و کار

- ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار

- خرید ماشین آلات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار

- بهره وری در تولید و عرضه خدمات

- راهکارهای فروش و پخش

- برند سازی حرفه ای

- قیمت گذاری ماشین آلات صنعتی

- کارشناسی ماشین آلات صنعتی

- خدمات تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل (GCP)

با ما همراه باشید


دیدگاه خود را بیان کنید

WhatsApp Logo